InformacjeMotoryzacja

Dlaczego warto kupić „goły” motor?

  1. Dlaczego warto kupić „goły” motor?

Motocykl „Naked” lub „Street Fighter” stał się jednym z najczęstszych typów motocykli na drogach, ale czym właściwie jest goły motocykl? Nagi motocykl nie różni się aż tak bardzo od typowego motocykla, ponieważ wciąż jest silnikiem na dwóch kołach. Nagie motocykle są zwykle rozpoznawane po ich wyprostowanej pozycji do jazdy – która mieści się pomiędzy pochyloną pozycją motocykla typu cruiser a skrajnie pochyloną do przodu pozycją motocykla sportowego – i oczywiście brakiem owiewek.

Reklama: Sklepy motocyklowe Rybnik

Ponieważ nagi motocykl zyskuje popularność w branży motocyklowej, wymyśliliśmy 4 powody, dla których warto na nim jeździć!

  1. Nagi motocykl to idealny motocykl, ponieważ na pewno dostajesz to, co najlepsze z obu światów; komfort cruisera oraz przyspieszenie i dreszczyk emocji sportowego motocykla. Jeśli chcesz używać tego nagiego roweru do codziennych dojazdów do pracy po mieście, wyprostowana pozycja siedząca zapewnia komfort, którego potrzebujesz do płynnej jazdy. Jednak nagi motocykl może również zapewnić dużą prędkość, zapewniając zabawne i ekscytujące emocje, które oferuje motocykl sportowy.
  2. Zwykle nie jest to koncepcja, którą większość ludzi kojarzy z motocyklami, jednak nagi motocykl jest „praktycznym” środkiem transportu, ponieważ zazwyczaj mają nieco mniejsze rozmiary. Zmieszczą się wygodnie w małym garażu i są bardzo łatwe do zaparkowania na ulicy ze względu na ich mniejszą wagę. Dodaj cieńsze ramy i brak owiewek, a motocykl wydaje się łatwiej manewrować w ruchu ulicznym. Kierowca będzie czuł się całkiem komfortowo w wyprostowanej pozycji siedzącej, ponieważ ta pozycja zapewnia jedne z najlepszych linii widzenia tego, co dzieje się przed nim.
  3. Nagie motocykle mają doskonały stosunek masy do mocy, co z kolei nie wymaga zbyt dużej siły ani umiejętności, aby na początku kontrolować motocykl.

Nagie motocykle mają doskonały stosunek masy do mocy, co z kolei nie wymaga zbyt dużej siły ani umiejętności, aby na początku kontrolować motocykl.